Biuro Wrocław
Wrocław, dolnośląskie
- 40 zł/m²
- 48 m²
- 1 920 zł
Biuro Wrocław
Wrocław, dolnośląskie
zaktualizowane:
30 listopada 2019
Biuro Wrocław
Zaktualizowane: 30 listopada 2019
40 zł/m² 48 m² 1 920 zł
biurowe
3
parking publiczny / na ulicy
z ulicy
biurowiec
Przeznaczenie:
biurowePomieszczenia:
3Parking:
parking publiczny / na ulicyRodzaj wejścia:
z ulicyRodzaj budynku:
biurowiecSzczegóły ogłoszenia
- Typ oferty: lokal użytkowy do wynajęcia
- Czynsz wynajmu: 1 920 zł (40 zł/m²)
- Dostępny: natychmiast
- Forma własności: własność
- Charakterystyka lokalu: 48 m², 3 pomieszczenia; stan: dobry
- winda, wejście z ulicy
- instalacje: nowe / wymienione; okna: nowe / wymienione, plastikowe
- przeznaczenie biurowe
- Rozkład lokalu: piętro 1, jednopoziomowe
- Budynek: biurowiec
- Opłaty uzupełniające: kaucja: 1 920 zł / 1-krotność czynszu
- Media: Internet, telefon
- Bezpieczeństwo: alarm, ochrona
- Parking: parking publiczny / na ulicy
- Źródło: biuro nieruchomości: ASK Office Anna Skwarciak, zaktualizowane: 30.11.2019
- numer ogłoszenia: ASO-LW-30764
Lokalizacja
- Adres: Wrocław, dolnośląskie
- Otoczenie: ruchliwa ulica, działki zabudowane
Opis nieruchomości
Obiekt z recepcją ogólnobudynkową. Przedmiotem oferty jest moduł biurowy o powierzchni 48 m2 usytuowany na III piętrze obiektu biurowego w ścisłym Centrum. Na wymienioną powierzchnie przypadają dwa pokoje biurowe połączone drzwiami wewnętrznymi . Moduł odświeżony , gotowy do wprowadzenia przez przyszłego najemcę. Szerokie korytarze wyposażone w sofy. Funkcjonująca restauracja na terenie. Dobry standard , ciekawa lokalizacja. Do podanego czynsz najmu należy doliczyć opłatę eksploatacyjna 20 zł/m2. (...)
Pokaż więcej
Czy dowiedziałe(a)ś się wystarczająco na temat przeglądanego ogłoszenia?
- Tak
- Nie
Poinformuj ogłoszeniodawcę, jakich informacji brakowło:
Dziękujemy
Znalazłe(a)ś błąd w opisie ogłoszenia?
- Tak
- Nie
Opisz błąd, który odnalazłeś:
Dziękujemy
Oceń jakość zdjęć przeglądanego ogłoszenia!
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Dziękujemy
Dziękujemy
Twoją opinię wysłaliśmy do ogłoszeniodawcy!
To pomoże mu w lepszym zaprezentowaniu jego oferty.