Zapraszamy do wynajęcia nowoczesnej, jasnej, funkcjonalnej i klimatyzowanej przestrzeni biurowej klasy A w kompleksie Hubska Center przy ul. Hubskiej we Wrocławiu. Biuro znajduje się przy ul. Hubskiej (Huby, Krzyki), w doskonałej lokalizacji tylko 3 min pieszo od Dworca Głównego PKP i Galerii Wroclavia. To idealna lokalizacja dla firmy szukającej funkcjonalnego biura w centrum Wrocławia. Ogłoszenie jest bezpośrednie od właścicieli.
Elegancki, stylowy biurowiec jest położony w odległości 1km od dworca PKP i 3 km od Rynku oraz tuż przy przystankach: tramwajowym (linie 8, 16, 18, 21, 22) i autobusowym (linie 110, 125). Dojście do przystanków zajmuje tylko 1 minutę.
Wokół doskonałe zaplecze gastronomiczne, handel i usługi. Część kompleksu Hubska Center stanowi czterogwiazdkowy Hotel InVite z restauracją - idealne rozwiązanie dla firm posiadających klientów, kontrahentów lub pracowników przyjeżdżających spoza Wrocławia.
Dlaczego warto?
- Biuro do wynajęcia w centrum Wrocławia
- 3 min pieszo do Dworca PKP i Galerii Wroclavia
- Jasna, klimatyzowana przestrzeń z dużymi oknami
- Open space + 5 pomieszczeń + kuchnia + 2 toalety
- Monitoring, kontrola dostępu, światłowód
- 2 miejsca parkingowe podziemne
- Możliwość wynajmu dodatkowych sal konferencyjnych
- Powierzchnia biurowa klasy A w centrum Wrocławia, Krzyki
Lokal biurowy na wynajem o powierzchni ok 204 mkw znajduje się na 4 piętrze i składa się z następujących pomieszczeń:
- open space wraz z recepcją - 120 mkw,
- sala konferencyjna - 18,5 mkw,
- 3 piękne pokoje biurowe z dużymi oknami, które mogą też być wykorzystywane jako sale konferencyjne,
- dodatkowy pokój biurowy,
- kuchnia z jadalnią - 15,5 mkw,
- 2 toalety.
Rozkład i aranżacja biura oraz układ pomieszczeń sprzyjają pracy kreatywnej, zarówno indywidualnej, jak i zespołowej, skupieniu, organizacji spotkań stacjonarnych oraz online. Przestrzeń, której najem oferujemy, wspiera firmę w osiąganiu celów biznesowych, ale także pozwala zadbać o dobre samopoczucie i komfort zespołu.
Czynsz za najem lokalu wynosi 59,8 zł netto/mkw, aktualne opłaty eksploatacyjne wynoszą 21,62zł/mkw (w tym zaliczka na wodę i ogrzewanie i energia elektryczna w częściach wspólnych). Udział w kosztach utrzymania powierzchni wspólnej wynosi 6,4%.
Dodatkowo do biura są przypisane dwa miejsca na parkingu podziemnym w cenie 400zł miesięcznie netto/1 miejsce.
Dodatkowe atuty:
- światłowód
- monitoring 24h, kontrola dostępu
- przestronne, jasne i funkcjonalne biuro z dużymi oknami, zapewniającymi doskonałe doświetlenie naturalnym światłem
wysokiej jakości wykończenie biura
- możliwość wynajmu dodatkowych sal konferencyjnych na spotkania/szkolenia
Zapraszamy do kontaktu w godz. 9:00 18:00 od poniedziałku do soboty . Zadzwoń lub napisz już dziś chętnie udzielimy szczegółowych informacji i zaprosimy na prezentację!
-
Modern Office for Rent 204 m² Wrocław Krzyki / Hubska 3 min from Train Station
Modern, bright, functional and air-conditioned class A office space for rent in Hubska Center complex at Hubska Street in Wrocław. The office is located on Hubska Street (Huby, Krzyki), in a prime location just a 3-minute walk from the Main Railway Station and Galeria Wroclavia. It's the perfect location for a company looking for a functional office in the city center of Wrocław. It's a direct offer, from the owners.
The elegant, stylish office building is located 1 km from the railway station and 3 km from the Market Square, right next to the tram stop (lines 8, 16, 18, 21, 22) and bus stop (lines 110, 125). It takes only 1 minute to walk to the stops.
There are excellent restaurant, trade and service facilities around. Part of the Hubska Center complex is the 4-star InVite Hotel - an ideal solution for companies with clients, contractors or employees coming from outside Wrocław.
Why choose this office?
- Office to rent in Wrocław city center
- 3-minute walk to the train station and Galeria Wroclavia
- Bright, air-conditioned space with large windows
- Open space + 5 rooms + kitchen + 2 restrooms
- CCTV, access control, fiber optics
- 2 underground parking spaces
- Additional conference rooms available for rent
- Class A office space for rent in Krzyki
Office space for rent with an area of 204 sqm is located on the 4th floor and consists of the following rooms:
- open space with reception area -120 sq m,
- conference room - 18.5 sq m,
- 3 beautiful office rooms with large windows, which can also be used as conference rooms,
- 1 additional office room,
- kitchen with dining room - 15.5 sq m,
- 2 toilets.
The layout and arrangement of the office and the layout of the rooms are conducive to creative work, both individual and team, concentration, and the organization of stationary and online meetings. The space we offer for rent supports the company in achieving its business goals, but also allows you to take care of the well-being and comfort of the team.
The rent is PLN 59,8 net/sqm, current service fees are PLN 21,62/sqm (including advance payment for water, heating and electricity in common areas). The share in the costs of maintaining the common area is 6,4%.
Additionally, the office is assigned 2 parking spaces in the underground parking lot for PLN 400 monthly net/1 space.
Additional benefits:
- fiber optics
- 24h monitoring,
- access control
- spacious, bright and functional office with large windows providing excellent natural light
- high-quality office finish
- possibility to rent additional conference rooms for meetings/trainings.
Please contact us Monday through Saturday, 9:00 a.m. 6:00 p.m for details or to schedule a viewing!